Vi har tidligere skrevet en artikkel med spørsmål og svar om Gnist du kan lese her: Ofte stilte spørsmål om Gnist
Opprette bruker
Du finner Gnist i din telefons butikk og laster appen ned.
Når du åpner apper finner du “Logg inn” oppe i høyre hjørne.

Du får beskjed om å skrive inn din e-post. OBS, her er det viktig at du skriver inn e-posten du bruker i Seniornett. Skriver du inn en e-post som ikke er registret hos Seniornett vil du få opp en beskjed “Fant ikke StyreWeb Gnist kontoen din”. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg.
Når du har skrevet e-posten din blir du bedt om å skrive inn e-post på nytt og passord. Her kan du bruke “Glemt passord”-funksjonen.

Få tilsendt et passord du kan bruke for logge inn. Vær obs på at det kan ta opptil 10 min før du får e-posten i innboksen din.

Logget inn
Slik ser forsiden i appen ut når du er logget inn. I venstre hjørne finner du en hamburger-meny.

I menyen kan du blant annet finne innboksen, faktura (OBS – Medlemskontingenten for 2024 er ikke sendt ut enda så mange av dere vil ikke finne faktura der før senere i januar!). Sjekk også “Profil” for å oppdatere kontaktinformasjon. Du kan også trykke på “Sak” og opprette en sak om du ønsker ta kontakt med Seniornett via Gnist.

Husk, ingen i Seniornett må bruke Gnist, dette er kun valgfritt. Du har de samme medlemsfordelene med eller uten Gnist.
Fremover vil det komme mer info og tilgjengelig materiale i appen.
Trenger du hjelp til å logge inn skikkelig kan du ta kontakt med oss eller kundeservice i StyreWeb/Gnist på telefon 72 90 90 01.